The next adventure!! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Karlijn . - WaarBenJij.nu The next adventure!! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Karlijn . - WaarBenJij.nu

The next adventure!!

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

23 Juni 2014 | Vietnam, Hanoi

Hello everyone!
(Nederlandse vertaling staat hieronder)

After being back in Holland for one year already I was starting to feel the need to travel again! This time i am really going for a far away trip, I am going to Hanoi in Vietnam! My first intercontinental flight and my first big trip!!

My departure date is coming close quickly, because I am leaving this thursday already! I am going to Hanoi for 6.5 weeks to do a project with AIESEC. AIESEC is a student organisation that organizes projects and internships abroad.

I will work together with 10 foreign students on the Me & We project. In this project we will give workshops during 4 weeks to 50 Vietnamese university students about Interpersonal skills. I don't exactly know what to expect yet, but it seems very good organized and i am really excited to meet my fellow project attendees. I am going to stay with a guest family, which is really nice, because i will get to know the Vietnamese culture well!

I have no idea what to expect from this country yet, it is a totally different part of the world and i am really excited about what I am going to experience and see there. On this blog I will keep you updated about my latest adventures, just as I did during my time in Istanbul :)


Until next time in Hanoi!!

Karlijn

======
Hallo allemaal!

Nu ik alweer een jaar terug ben in Nederland, begon het toch allemaal weer een beetje te kriebelen. Ik wil weer weg, ik wil reizen! Dit keer ga ik echt op een verre reis, ik ga naar Hanoi in Vietnam! Dit wordt mijn eerste intercontinentale vlucht en mijn eerste verre reis.

Het vertrek komt snel dichterbij, want aanstaande donderdag vertrek ik al! Dus ik ben druk bezig met alle voorbereidingen. En dat is bij zo'n reis toch wel even anders, dan bij een gewone vakantie! Ik ga voor 6,5 week naar Vietnam om daar een project te doen met AIESEC. AIESEC is een internationale studentenorganisatie die projecten en stages in het buitenland regelt en AIESEC wordt gerund door studenten.

Ik ga met 10 buitenlandse studenten samenwerken in het Me & We project. In dit project gaan we gedurende vier weken elke zondag een workshop geven aan 50 Vietnamese studenten over Interpersonal skills (sociale vaardigheden). Ik weet nog niet precies wat ik allemaal kan verwachten, maar tot nu toe lijkt het allemaal heel goed georganiseerd en ik heb heel veel zin om de andere studenten die aan dit project meedoen te ontmoeten. Ik ga bij een gastgezin wonen en dat lijkt me heel erg leuk, want zo word ik meteen ondergedompeld in de Vietnamese cultuur.

Ik heb nog geen idee wat ik van dit land moet verwachten, het is een heel ander deel van de wereld en ik ben heel benieuwd wat ik daar allemaal ga meemaken en zien. Op dit blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen, net zoals ik in Istanbul heb gedaan :)

Tot de volgende keer, vanuit Hanoi!

Karlijn

  • 24 Juni 2014 - 12:07

    Marlies:

    Nou Karlijn!! Ben erg benieuwd wat voor een avonturen dit gaan worden.....!! (Michelle komt bijna terug uit zuid-afrika, daar hebben we ook veel over gelezen op haar blog) LEUK!! Als je maar niet te veel schoenen mee neemt ;p ;) Veel plezier!! Groetjessss

  • 27 Juni 2014 - 11:42

    Oma:

    Karlijn fijn dat je goed aan gekomen, Je mama en tante Marlieszijn bij mij. Tante ans komt ook nog. We gaan dadelijk lunchen in het dorp. gezellig he. tot weer wat horen.Veel succes van oma gewenst en veel liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Op 12 september vertrek ik voor 4,5 maand naar Istanbul, Turkije om daar een aantal keuzevakken voor mijn opleiding Economie en Bedrijfseconomie te gaan volgen aan de Sabanci Universiteit. Op dit blog zal ik mijn belevenissen bijhouden

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 15798

Voorgaande reizen:

26 Juni 2014 - 12 Augustus 2014

The next adventure: Hanoi

12 September 2012 - 13 Juni 2013

Studieperiode in Istanbul

Landen bezocht: